tjululu

I onsdags var jag på pulkaåkning med skolan! SKITKUL va de ! även om jag skada mig lite har det varit jätte kul :) Efter att jag kommit hem fick jag skjuts av Lucci till min pojkvän. Sen på kvällen for jag med pojkvännen till Uncan och där va det massa roliga människor! 
Igår så for jag till stan med Fanny, och i stan träffa vi på Lucci och åkte runt lite med bil! oooh bästa föraren jag vet! Sen på kvällen jobbade jag på Uncan!
Idag så har jag haft en kul skoldag och nu ska jag se på Vampire Diaries, och efter det ska jag fara och hämta en hund som min stödmamma ska ha hemma hos sig tills söndag. Senare ikväll ska jag träffa min pojkvän och så ska vi fara till Uncan där jag ska jobba! 

Kommer inte hinna skriva på kanske några dagar, så skriver lite av mina planer nu ist. 
Imorgon så far jag och fikar med min stödmamma, sen far jag ut och går med hunden! Sen far jag till Johannes pappa där jag ska sova! :) På söndag så kommer jag fara hem nångång på dan, och sedan fara ut och äta nånstans med mamma! :) Sen på kvällen ska jag försöka att plugga lite läxor! 


Kommentarer
fäni

TA DE LUGNT ME UTROPSTECKEN KVINNA :O

2013-03-10 @ 13:29:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0