Lördag-Torsdag

Lördagen var mkt bättre än jag tänkt mig! :) Jag var på Uncan med Fanny, Fågel och Finnen. Vi skratta o härja (: Så den kvällen var perfekt! Sen sov jag hos Fanny och fick vakna upp med en nybliven fjortonåring! :) 

Söndag gjorde jag inte alls nå mkt... Var hos Fanny till sex och höll på med hårförlägningar och grejer ;p sen på kvällen var jag hemma för familjens skull. 

Måndag for jag till stan och träffade Johannes, det blev både skratt och tårar men vi båda var glada för att träffas igen som vi inte gjort på länge! Vi åt på Hesburger och prata massa. Sen tog vi bussen hem tilll Fanny. Och vid åtta blev han hämtad, och jag for också hem. 

Tisdag var jag på stan med Johannes, var där med han sen va jag med Fanny. Kvällen va jag på Uncan och var med Fanny, sen va jag med Alle o Pawi. Senare kom Finnen och vi prata med ungdomsledarna om massa konstiga saker :D 

Onsdag var jag med Johannes igen :p På kvällen var jag på Uncan med Fanny och hon fick träffa sin dejt för första gången :F

Torsdag var jag hemma efter skolan och bara tog det lugnt. Hade sen utvecklingsamtal, som gick bättre än jag tänkt mig :D På kvällen var jag med Fanny, Json och Kenny på Uncan. 

Nu idag så är jag hemma från skolan, eftersom jag känner mig trött och känner att jag behöver vila. 

Ska lägga upp bilder senare på vad jag fått och köpt under denhär veckan ;P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0