Tjolahoppsan!

Idag har dagen bara varit bra! :) 
Dagen började med Hk två första timmarna. Vi i vår grupp lyckades perfekt med maten och allting!
Två följande timmar hade vi idrott, innebandy. Jag var helt slut efteråt! Första gången på länge som jag verkligen försökte på gymnastik timmen. Sprang runt som en dåre :D Har börjat satsa bättre på betyget nu!
Efter skolan gick jag hem till Fanny tillsammans med Adde, där jag var en halv timme. Och nu är jag hemma och ska fortsätta på min presentation i Geografi! 
Senare ska jag till stan med mama, och göra lite ärenden :3 Och efter det tar vi min pojkvän från stan hem till oss ;)
På kvällen blir det Uncan med pojkvännen, men före det Hesburger! 
Chao! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0