Heluuuh

Chaaao! Nejmen tänkte berätta om hela min helg eftersom jag inte bloggat på länge!

I torsdags öppnade ett nytt köpcentrum här i Mariehamn! Så jag och fanny bestämde oss för att fara dit och kika lite (: före vi for dit så var vi på stan en timme, träffa lite folk och sen var vi med charlie och ida. Sen fick vi äntligen skjuts till det nya köpcentrum Maxinge! Där träffade vi på massa människor och sen, den mesta av tiden var vi med Shakila och Hanna. Jag köpte ingenting, men före vi for hem så fikade jag och Fanny där. Senare på kvällen så jobbade jag på Uncan, och ganska kul hade vi där.

I fredags så var jag på H&M och köpte kläder som jag kommer lägga upp längre ner. Och på kvällen for jag med Thim,A och nån på bio. Efter det var jag med Thim och hitta på massa olika saker, och kom hem vid ett nångång.

På lördag, alltså igår, så sov jag länge. När jag steg upp städade jag mitt rum helt, och efter det for jag till fanny. Efter att jag varit hos Fanny, så hämtade charlie upp mig och vi åkte till mig, för jag måsta äta och sen for vi vidare till Uncan. På uncan hände inte ett skit, så vi for därifrån och träffade fanny vid Tombos istället. Och när vi varit där en stund, så gick charlie med på att åka runt lite, så vi gjorde det.

Idag har det inte hänt så mkt, har bara städat och hjälpt till hemma, som jag inte gjort på kanske flera månader. Och varit till fanny en snabb sväng också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0