sjuk

Blir bara värre och värre... har varit borta tre dagar från skolan nu. Men även om jag har blivit värrre så tänker jag gå till skolan imorgon! Och på kvällen jobba på Uncan! Min pojkvän har varit hos mig idag så jag har inte haft fööör tråkigt! Och igår kväll träffa jag fanny också, som jag inte nämnt :p har kollat typ halva dagen på Gossip Girl. Har kollat på alla avsnitt av Vampire Diaries i ungefär en månad. Och nu när jag kollat på alla avsnitt som kommit ut så bestämde jag mig för att börja med en annan serie. Så jag tyckte Gossip Girl lät bäst. Jag har just kollat klart på avsnitt 9 så jag tycker dom är bra! Fast jag längtar faktiskt tills jag kommer till nyare säsonger, antar att dom är bättre...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0