Fortfarande förskyld!

Hostar så mycket :( såfort jag inte har halstablett i munnen så hostar jag, och det tar så jäkla ont! 
Men jag tänkte visa upp det jag köpt i sverige den här helgen, då jag var där med min pojkvän :) Jag hade tänkt köpa mera än det jag visar, men pengarna och tiden räckte inte till! Jag fick 550 euro, som jag växlade och det bled runt 4700 kr, vet inte riktigt exakt. Men det jag köpte så flera saker kostade runt 400 kr ungefär..
Men här kommer det! 

  
Smycken från Ur & Penn! Det var på rea, alla smycken 20 kr så jag passade på! Navelsmycket, från Punkt Shop 50 kr. Och solgalögonen från H&M 70 kr.


Topp med bar rygg, 150 kr.


Bh från Twilfit 300 kr

Underkläder 3 betala för två! Alltså 3 par, 140 kr!

 
Tubtopp 100 kr(?)


Bik Bok skor, 600 kr!


Jeans H&M Vänstra 100kr, högra 200kr


Bälte 80 kr!


Cubus Jeans 200 kr, Tights 100 kr


Träningsbyxor 500 kr, Tränings tights 300 kr


Tränings (-magtröja) 200 kr


BB Cream 130 kr, Concealer ca 130, Torrschampoo 50 kr.


Jeans jacka 300 kr från H&M


Jacka 400 kr, Cubus


Bik Bok Topp, 100 kr bara! Och sjukt söt!!! Rekomenderar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0